Wij brengen inzicht!
Wij zijn een ontwerp- en adviesbureau voor tuincentra
moeite om je tuincentrum
te verbeteren?
Maak je geen zorgen, je hebt de juiste plek gevonden!
Onze diensten
– Zo makkelijk als A, B, C D –
Approach en DNA
Hier onderzoeken we wie je bent en wie je wilt zijn.
Merk-, markt- & klantonderzoek wordt omgezet in duidelijke & tastbare gegevens en doelstellingen.
Breakdown en Optimize
Heb je al een tuincentrum?
Laten we de prestaties van de verschillende afdelingen en/of productgroepen analyseren.
Welke vierkante meter winst maak je?
Welke gebieden presteren ondermaats? Feitelijke feedback is wat je hier krijgt!
Concept en Design
Hier gebeurt de magie!
Wij nemen de resultaten van de vorige twee stappen als basis voor uw ontwerp.
Dat betekent dat het een eenmalig concept is, op maat gemaakt, met een gefundeerde basis.
Details en Beslissingen
Een goed ontwerp is een goed begin, maar het waarborgen van kwaliteit op het gebied van planning en prijsstelling is een ander belangrijk onderdeel van het succes.
Wij helpen u met kant en klare tekeningen, het aanvragen van offertes en het vinden van de juiste bouwpartners/leveranciers.
Wilt u meer weten over onze methode?
Voorbeelden van het Instore Communicatievoorstel voor Van der Spek – een nieuw gebouwd tuincentrum in Nederland
Hoe onze klanten ons zien
Beoordelingen van onze klanten
“De nieuwe structurering en het gewijzigde assortiment van alle bestaande Ostmann tuincentra naar het Intratuin concept was een bijzondere uitdaging.
Dankzij de creatieve ideeën en uiteindelijk economisch interessante oplossingen was het een geweldige samenwerking met Laurens.
Het nieuwe project in Oldenburg met Hofgarten en Intratuin Concept 3.0 op 13000m2 was heel bijzonder en een hoogtepunt voor ons.
Het resultaat is iets om trots op te zijn.
Bedankt voor de toegewijde samenwerking.
We doen het graag nog een keer.
– Rainer Ostmann | Eigenaar van 5 tuincentra
Plattegrond en klantstroomvoorstel voor Van der Spek – een nieuw gebouwd tuincentrum in Nederland
Onze overtuiging
“Wij geloven dat goede tuincentra altijd een concept nodig hebben dat deels data gedreven is en deels entrepreneurial gedreven is.
In mijn ervaring heb ik veel ‘ondernemersgedreven’ tuincentra gezien, terwijl er zoveel gegevens beschikbaar zijn.”
– Laurens Doesborgh | CEO LookINsight
Onze overtuiging
“Wij geloven dat goede tuincentra altijd een concept nodig hebben dat deels data gedreven is en deels entrepreneurial gedreven is.
In mijn ervaring heb ik veel ‘ondernemersgedreven’ tuincentra gezien, terwijl er zoveel gegevens beschikbaar zijn.”
– Laurens Doesborgh | CEO LookINsight
Voorbeelden van het Instore Communication Proposal voor Mrowka Miedzyrzech – een nieuw gebouwd tuincentrum bij een bestaande doe-het-zelf zaak in Polen
Hoe onze klanten ons zien
Beoordelingen van onze klanten
“Ik waardeer de samenwerking met lookINsight zeer.
Hun unieke creativiteit en kennis van de tuinbranche konden we al vanaf de eerste ontmoeting voelen.
De uitvoering van het project was zeker een interessante ervaring en ik moet toegeven dat we erg blij zijn met het eindresultaat van onze kas.
Als je je tuincentrum wilt ontwikkelen, raad ik je oprecht aan om met Laurens en zijn bedrijf te werken.”
Voorbeelden van onze analysetool: Met ons Benchmarking Dashboard kun je de verkoopprestaties per productgroep vergelijken met andere Europese tuincentra.